اس ام اس
درباره وبلاگ

يامهدي ادركني
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من خدا را دارم و آدرس onlyallah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 18581
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم

من خدا را دارم
بیایید با خود وخدای خود آشتی کنیم
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : بنده خدا       

سلام اینم چندتا اس ام اس قشنگ

به یارومیگن باوطن جمله بساز

میگه:من دیروز به حمام رفتم وتنم راشستم

میگن اون با ط دسته داره

میگه اتفاقا منم باتی دسته دار شستم

 

زندگی حکمت اوست چندبرگی راتو ورق خواهی زد مابقی را قسمت

قسمتت شادی باد.

 

به یارو میگن بچه خواهرت دختره یاپسر؟

میگه نمی دونم ...به من اطلاع ندادن ...هنوزنمی دونم خاله شدم یادایی

 

غروب جمعه نشسته است در کنارخودش

کسی نیامده جزاو سرقرار خودش

به ما که نیست امیدی بنابراین

باید خودش قنوت بگیرد به انتظار خودش

 

یارو بعداز بیست سال تعجب می کنه که چرا خواهرش دوتا داداش داره ولی خودش یکی

 

می دونی وقتی نیستی همه نیستن نه که نیستن هستن ولی مثل تو نیستن

 

یاروباذوق به دوستش میگه بالاخره بعداز دوسال این پازلو حلش کردم

دوستش میگه: دوسال زیاد نیست

میگه:نه بابا روجعبش نوشته ۷تا۱۰سال

 

خداخالق عشقه

محمد گل عشقه

علی مظهر عشقه

زهرا وجودعشقه

حسن نمادعشقه

حسین سالار عشقه

عباس ساقی عشقه

زینب شاهدعشقه

سجاد راوی عشقه

باقر عالم عشقه

صادق احیای عشقه

کاظم صابر عشقه

رضا ضامن عشقه

تقی جمال عشقه

نقی پاکی عشقه

حسن بقای عشقه

اینم دعای عشقه

اللهم عجل لولیک الفرج

 

نه بلبل خواهد از بستان جدایی

نه گل دارد خیال بی وفایی

اگر گفتی مرا الان چه حالیست

میان قلب من جای تو خالیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: